czwartek, 8 września 2011

Spis rzeczy


Aby zobaczyć więcej większych zdjęć interesujących Was błyskotek i poczytać co miałam na ich temat do napisania - kliknijcie w nagłówek nad zdjęciem ;-)
Alicja w krainie czarów - seria kolczyków








Bransoleta w szarości i miedziach






Elfia bransoletka






Bransoletka "koronkowa"






Kolczyki "Sztuka współczesna"








Kolczyki "Fioletowe ćwierćnuty"








Różne kolczyki 








Ważka 








Zawieszki






Zawieszka "Cosmic love"








Zestaw agrestowy








Zestaw bzowy






Zestaw fioletowy






Zestaw galowy (czarno-biały)






Zestaw jarzębinowy






Zestaw księżycowy






Zestaw ogniskowy






Zestaw orientalny

2 komentarze:

  1. Do mnie dotarł dzisiaj zestaw orientalny i jestem bardzo, ale to bardzo z niego zadowolona i strasznie dziękuję:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam pytać czy dotarł, bo zdawało mi się, że strasznie długo idzie :) Cieszę się, że na żywo też Ci się podoba i nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń